dimecres, 19 de març del 2014

L' Esport a Espanya



A tothom li agrada l'esport, però m'agradaria criticar-lo simplement perquè treu molt de temps a la gent. A mi sempre m'agradat veure el futbol o els partits de bàsquet però al final ho vaig deixar de veure pel simple fet de que es repetia i treia el temps necessari per fer altres coses més importants. Segueixo sent del mateix equip i m'agrada jugar partits amb els amics, però si l'he de veure per la tele prefereixo no fer-ho.

Per començar, (ja ho he dit però...) el temps que ens treu, crec que s'hauria de aprofitar i fer altres coses. I penso que seguir a un equip està bé però veure tots els partits de la lliga o de la Champions crec que es massa.

Seguidament, a vegades els esports oculten algunes coses com la política, que els polítics volen que estiguem mirant els esports i no molestant, per exemple, perquè així puguin fer la seva feina tranquils i sense que ningú no els molesti.

Per finalitzar vull deixar constància de que no estic en contra del esport però crec que està anant massa lluny el que ens tapi coses o ens ''mati'' el temps.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada